شرکت فولاد امیر کبیر کاشان > اخبار > حضور شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در هشتمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران

هشتمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران سه شنبه مورخ 25 تیر ماه 1398 در محل دانشگاه تربیت مدرس، سالن مطهری برگزار شد.
در این مراسم ابتدا جناب آقای دکتر هوشمند سفیدی دبیر آیین مذکور ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به حضار توضیحاتی در خصوص روابط عمومی برتر ارائه دادند:
“روابط عمومی در مدیریت استراتژیک مشارکت دارد، فنی نیست، راهبردی هست امروزه اکثر روابط عمومی ها فنی و تکنیکی عمل می کنند بخاطر همین موضوع است که کمتر احساس نیاز می شود به تخصص در روابط عمومی.در روابط عمومی آنهایی موفق هستند که نگاه راهبردی دارند و می فهمند که فلسفه روابط عمومی چیست .عملکرد یکپارچه روابط عمومی خیلی مهم است.”
پیام مهم سرآمدی تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید است.
در ادامه مراسم آقای علی دارابی به عنوان پیشکسوت و پایه‌گذار اولین نشریه روابط عمومی در کشور به سخنرانی پرداخت. ایشان خاطر نشان کرد با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که می فرمایند:اگر هرکسی در آن پست و مسئولیتی که دارد آنجارا مرکز کل جهان بداند حتما موفق خواهد بود. باید در روابط عمومی با عشق و علاقه عمل کرد.باید کارهایمان در روابط عمومی تاثیر گذار و جریان ساز باشد باید ابتکار عمل داشته باشیم و از کارهای جدید و نوآورانه و خلاقانه استفاده کرد.
در این مراسم از مرحوم هوشنگ عباس زاده، استاد سرآمد روابط عمومی با عنوان استاد خوب اندیش طی سخنانی توسط بزرگان روابط عمومی در کشور تقدیر شد.
در پایان مراسم هشتمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي ايران از روابط عمومي هاي برتر كشور با اهدا تقدیرنامه، تنديس بلورین، سیمین و زرین تقدير به عمل آمد. این ارزيابي بر اساس مدل تعالي تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، صورت گرفت. و لوح سپاس مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی به جناب آقای دکتر قنواتی، مدیرعامل محترم شرکت و اهدا تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی به سرکار خانم صابرنژاد رئیس روابط عمومی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان اهداء شد.
همچنین شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان، همراه اول، بانک ملی و سپه نیز تندیس زرین دریافت نمودند.
گفتني است مدل تعالي سازماني EFQM يك استاندارد اروپايي است كه به عنوان ابزاري قوي براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان هاي مختلف بكار گرفته مي شود.
معیارهای اصلی انتخاب روابط عمومی سرآمد شامل “مخاطب گرایی” ، “مدیریت فرآیندی” ، “مسئولیت اجتماعی” ، “توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون” ، “یادگیری , و بهبود مستمر” ، “تجهیز و نوسازی منابع انسانی” ، “نتیجه گرایی” و “رهبری و مدیریت” بودند.

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

67 + = 76