واحد بازاریابی و فروش فولاد امیر کبیر کاشان با توجه به جمله کلیدی
    «درک درست مشتریان به معنی فهمیدن ارزش آنها است»  پای در عرصه سخت رقابت بازار گذاشته است.

     

    این شرکت همانند بسیاری از شرکت های بزرگ، ۶۰ الی ۷۰ درصد کالای خود را در اختیار مشتریان عمده خود برای عرضه به بازار با توجه به انواع روش های پرداختی که تعریف شده است، قرار می دهد. بر خلاف عقیده بسیاری از کارشناسان و خبرگان، این واحد به مشتریان عمده خود نگاه تاجرانه ندارد، بلکه مشتریان عمده خود را مشتریان وفادار می نامد زیرا هزینه جذب یک مشتری جدید ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از حفظ یک مشتری وفادار است. همچنین در راستای سهولت معامله و مشتری مداری امکان گشایش اعتبار اسنادی ریالی توسط مشتری به نفع شرکت فولاد امیر کبیر کاشان میسر می باشد. از جمله امتیازات و ویژگی های متمایز کننده این شرکت در میان گالوانیزه کاران ایران، تحویل به موقع محصولات است.

    همچنین فولاد امیر کبیر کاشان دارای مشتریانی می باشد که مصرف کننده نهایی محصولات هستند که خرید مستقیم از شرکت را به خرید از بازار ترجیح می دهند که از این میان می توان شرکت های لوازم خانگی نظیر آبسال، پارس، آتور، الکترو استیل، لورچ، پلار، پاکشوما و همچنین پوشش آل رضا و شرکت کناف ایران را نام برد.

     

     

    شرکت فولاد امیر کبیر کاشان از ابتدا تاکنون تأمین کننده بخشی از مواد مصرفی شرکت های همکار خود بوده است که می توان به شرکت های ورق خودرو چهار محال و بختیاری، صنایع ورق های پوشش دار تاراز، مجتمع فولادی روی اندود ساوه و… اشاره کرد چرا که داشتن بازاری پویا و حضوری پر رنگ نیازمند همکارانی قدرتمند می باشد


    6.1.8.0
    گروه دورانV6.1.8.0