• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ 
  • کد خبر : ۱۹۰۷
بازید جناب آقای نائینی نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه شهرستان‌های كاشان، آران و بیدگل

در ابتدا جناب آقای نائینی و هیات همراه از بخشهای مختلف فولاد امیرکبیر کاشان از جمله خطوط تولید گالوانیزه، اسیدشویی، نورد سرد و آنیلینگ بازدید نمودند و روسای خطوط علاوه بر معرفی خطوط تولیدی به تشریح اقدامات انجام شده و فعالیت‌های اجرایی پرداختند، سپس از محل اجرای پروژه طرح توسعه فولاد امیرکبیر کاشان بازدید نمودند و جناب آقای اسماعیلی عضو هیات مدیره درخصوص اهمیت، اهداف، میزان پیشرفت و اقدامات انجام شده طرح توسعه مطالبی را عنوان نمودند.

در ادامه روند این بازدید رئیس هیات مدیره، ضمن خوش آمدگویی و معرفی افراد حاضر در جلسه، از فعالیت‌های شرکت در چندین سال متوالی، طرح‌های توسعه فولاد امیرکبیر کاشان و همچنین اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی اظهاراتی را بیان نمودند.

بعد از ایشان مدیرعامل گزارشی از روند پیشرفت شرکت، از سال‌های ۹۵ تا ۹۹ و شش ماه سال ۱۴۰۰ از کلیه واحدها؛ از جمله: تولید، بازرگانی، مالی، توسعه و تکنولوژی، منابع انسانی همچنین بومی سازی و صادرات ارائه کردند که این گزارش نشان از رسیدن به اهداف، چشم‌انداز، موفقیت‌های بدست آمده، رکوردها و رشد فولاد امیرکبیر بصورت پیوسته در سال‌های متوالی بود.

سپس جناب آقای نائینی ضمن عرض خدا قوت و تشکر از  این مجموعه موفق و پویا، عنوان نمودند: ما هم در مجموعه مسئولین کشور وظیفه داریم در جهت تولید و رفع موانع تولید کمک و همیاری نماییم و  امیدمان به شما کارآفرینان ومتخصصان زحمت کش شرکت های تولیدی و صنعتی است و ان شاا .. به طور عملی و نه فقط شعاری بتوانیم موانع موجود بر سر راه تولید را برداریم. ایشان در بخش دیگری از سخنانشان تأکید نمودند ایمان داریم با حضور تلاشگرانی همچون پرسنل و مدیران موفق شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به نتایج خوب و مثمرثمری مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری جهت بر طرف نمودن موانع تولید برداریم که در این راستا قطعا ما از طرح های توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان حمایت و پشتیبانی خواهیم نمود و در پایان درخصوص تفاهم نامه مسئولیت‌های اجتماعی مطالبی را عنوان نمودند و خواستار اجرایی شدن این تفاهم نامه شدند.

در پایان یکایک اعضا هیات مدیره، آقایان وکیلی، اسماعیلی، حیدریان، رهیده مطالبی را بیان نمودند و از مدیران کارکنان خدوم فولاد امیرکبیر کاشان برای رسیدن به چشم انداز و این موفقیت‌ها تشکر نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0