• ساعت : ۱۶:۰۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ 
  • کد خبر : ۲۰۰۴
نشست با مدیر شعب بانك تجارت استان اصفهان و هیات همراه در خصوص بررسی نحوه تعامل و همكاری فی مابین

نشست با مدیر شعب بانک تجارت استان اصفهان و هیات همراه در خصوص بررسی نحوه تعامل و همکاری فی مابین

مدیر شعب بانک تجارت استان اصفهان جناب آقای حسینی به همراه معاونین اعتباری، مالی و اداری و رئیس شعبه مرکزی بانک تجارت شهرستان کاشان با حضور در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با هیات مدیره و مدیرعامل شرکت دیدار و پیرامون توسعه همکاری های مالی گفتگو و رایزنی کردند.

دراین جلسه، درخصوص تامین منابع مالی پروژه ها در فازهای اول و دوم و همچنین آخرین امکانات بانک تجارت برای اعتبارات اسنادی و تسهیلات برای فولاد امیرکبیر کاشان مطرح شد و رئیس هیات مدیره عنوان کردند ما انتظار خدمات متمایزی از بانک تجارت نسبت به سایرین داریم. با وجود شرایط سختی که بخصوص در چند سال اخیر برای صنایع بوجود آمده، با تلاش بی‌وقفه مدیران و کارکنان این شرکت، فولاد امیرکبیر کاشان تولیدات خود را افزایش داده و خللی در پرداخت تعهدات بانکی و سایر نظام‌ها نداشته‌ایم و همچنین اظهار داشتند همکاری با بانک‌ها فرصتی کلیدی در راستای توسعه می باشد و باید از این فرصت بهترین بهره را کسب نمود. وی ضمن تمایل به توسعه کمی و کیفی همکاری‌های تجاری فی‌مابین، بانک تجارت را یک شریک در کنار فولاد امیرکبیر کاشان توصیف نمود و بر بالابردن سطح ارتقای همکاری و تعاملات و ایجاد زمینه ارتباط دو سویه تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه مدیران دو بنگاه اقتصادی کشور، ضمن مذاکره و بیان نقطه نظرات، راه های توسعه و تقویت روابط و همکاری‌ های آتی را مشخص نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0