• ساعت : ۰۹:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ 
  • کد خبر : ۲۱۸۵
جلسه مجمــع عمــومی عادی سالیانه شركت فولاد امیركبیركاشان با حضور صاحبان و نمایندگان اكثریت سهام برگزار گردید.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان روز یکشنبه ششم خرداد ماه ۱۴۰۳، راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح با حضور بیش از ۷۰ درصد از سهامداران برگزار و همزمان به صورت آنلاین از صفحه رسمی شرکت در تارنمای آپارات برای سهامداران به نمایش گذاشته شد.

این جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و نمایش کلیپ تصویری به منظور ادای احترام به شهدای خدمت آغاز گردید.

حسین پناهیان، رئیس هیات مدیره شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و خیر مقدم به حاضرین، اعضای هیات رئیسه را به شرح ذیل تعیین نمود و جلسه رسمیت یافت. رئیس مجمع: آقای حسین پناهیان به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، نظار مجمع: آقایان امیرحسین اشرفی به نمایندگی از شرکت مهندسی توسعه پتروفرآیند کرخه، عبدالحمید رهیده به نمایندگی از موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح و منشی مجمع خانم الهام خیراندیش به نمایندگی از شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران.

سپس شهرام عالی وند مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم به حضار و تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید، گزارش فعالیت هیات مدیره و خلاصه ای از عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ را به سمع و نظر حاضرین رسانید. ایشان در سخنانی با اشاره به افزایش ۹۱ درصدی سود خالص و کاهش ۳ درصدی بهای تمام شده نسبت به سال ۱۴۰۱ ، افزایش سهمیه مواد اولیه (ورق گرم)، ثبت سفارش و واردات ۴۵۰۰۰ تن مواد اولیه (ورق گرم) برای اولین بار گفت: علیرغم وجود تحریم های ظالمانه، بحران مواد اولیه و انرژی، با همت کارکنان و مدیران شرکت شاهد اقدامات و موفقیت های مهمی در سال ۱۴۰۲ در واحدهای مختلف این شرکت بودیم.

ایشان خاطر نشان کرد در سال گذشته با بومی‌سازی تعداد ۳۴ قطعه استراتژیک ، از جمله بومی سازی Ball screw  تجهیز pass line خط نورد سرد،  بیش از ۱۶۱ هزار دلار صرفه جویی ارزی شد. وی همچنین از ارتقای نماد معاملاتی شرکت از تابلوی فرعی به تابلوی اصلی بازار اول سازمان بورس اوراق بهادار بعنوان یکی از دستاوردهای مهم سال ۱۴۰۲ نام برد.

عالی وند کسب تندیس زرین صنعت سبز برای دومین بار در کشور از میان ۳۰۵ شرکت معدنی و صنعتی را از مهمترین موفقیت های شرکت در سال ۱۴۰۲ بر شمرد. پس از استماع گزارش فعالیت هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، صورت‌های سود و زیان، وضعیت مالی، تغییرات در حقوق مالکانه و جریان‌های نقدی برای دوره مذکور به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه رسید.

۱- سود تقسیمی به ازای هر سهم ۸۵۰ ريال مورد تصویب قرار گرفت.

۲- موسسه حسابرسی رازدار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یک سال انتخاب گردیدند.

۳- روزنامه کثیر الانتشار اطلاعات جهت درج آگهی‌های قانونی شرکت انتخاب گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0