• ساعت : ۱۶:۵۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ 
  • کد خبر : ۲۱۹۳
مراسم تكریم مهندس شهرام عالی وند و معارفه مهندس شاهین حیدری به عنوان مدیرعامل شركت فولاد امیركبیر كاشان

مراسم تکریم مهندس شهرام عالی وند و معارفه مهندس شاهین حیدری به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه  ۱۴۰۳ در سالن جلسات شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، با حضور آقایان حسنعلی حبیبی معاون اجرایی، امیرحسین اشرفی معاون طرح و برنامه و بودجه، خیرالله موسوی مدیر بازرسی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان، اعضای هیات مدیره، مدیران و رؤسای شرکت برگزار شد.

در ابتدا عالی وند ضمن خیر مقدم به حضار جلسه و تشکر از کلیه همکاران و تیم رهبری، گزارش عملکرد ۵ ساله شرکت فولاد امیرکبیرکاشان در زمان مدیریت خود را ارائه نمود.

سپس حبیبی، معاون اجرایی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با اشاره به نیروی انسانی فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان مهم ترین نقطه قوت این شرکت، از زحمات ارزنده و دستاوردهای عالی وند در دوره ۵ ساله مدیریت ایشان که نتیجه آن عملکرد مطلوب برای شرکت بوده است تقدیر و تشکر نموده و رسیدن به تمامی این اهداف را در سایه تدابیر، استفاده از کلیه ظرفیتها و فرصتها توسط ایشان دانستند.

حبیبی پس از معرفی حیدری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت، خواستار همکاری صمیمانه مدیران و کارکنان با ایشان در راستای تحقق تمامی اهداف و برنامه های توسعه شرکت شدند.

در ادامه عبدالحمید رهیده و امیرحسین حاجی رحیمیان از اعضای هیات مدیره شرکت، ضمن قدردانی از زحمات عالی وند، برای مدیرعامل جدید آرزوی توفیق و سربلندی نموده و همکاری کامل خود با ایشان را ابزار داشتند.

در پایان جلسه حیدری ضمن خیر مقدم به حضار جلسه و قدردانی از زحمات عالی وند برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون نمود و سپس به بیان نکاتی در تحلیل وضعیت صنعت فولاد بویژه فولاد امیرکبیر کاشان پرداخت. ایشان با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سهامدار عمده شرکت درخواست حمایت بیش از پیش را مطرح نمود و از کلیه همکاران و تیم مدیریتی شرکت درخواست کرد که با همدلی و همفکری به نحو شایسته ای در جهت پیشرفت شرکت و اهداف تعالی گام بردارند.

امتیاز :  ۲.۶۷ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0