• ساعت : ۱۵:۰۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ 
  • کد خبر : ۲۲۱۵
مراسم تجلیل از بازنشستگان شركت فولادامیر كبیر كاشان با حضور مدیر عامل، مدیران و روسای شركت مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در این دیدار صمیمانه مدیر عامل شرکت ضمن خوش آمد گویی به پرسنل بازنشسته از حضور آنان در این جلسه استقبال کرد.

ایشان با اشاره به ارزشمند بودن نیروی انسانی ماهر و باتجربه افزود: در قرن بیستم نگرش بر این بود که ماشین آلات و تجهیزات دارایی های یک سازمان محسوب می شود ولی با گذشت زمان اکنون به این نتیجه رسیدند که این نیروی انسانی است که با خلاقیت،مهارت و تعهد خود چرخه حیات یک مجموعه را پایدار و ارزش آفرینی می کند.

ایشان افزودند: تولید کالای با ارزش و محصول با کیفیت مرهون زحمات و تلاشهای شبانه روزی نیروی انسانی است و بنابراین باید به نیازهای نیروی انسانی نیز توجه ویژه داشت. در ادامه این دیدار نیروهای بازنشسته فولاد امیر کبیر از مدیرعامل شرکت و همچنین پرسنل خدوم شرکت تشکر و قدردانی کردند. درپایان مراسم مدیر عامل شرکت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله آن عزیران از درگاه خداوند متعال طول عمر باعزت و سلامتی آنان را خواستار شد و هدایایی به رسم یادبود نیز تقدیم آنان نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0