• ساعت : ۰۹:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ 
  • کد خبر : ۲۲۱۸
تجلیل از كاركنان واحد حراست و فناوری اطلاعات شركت فولاد امیركبیر كاشان

به مناسبت روز فناوی اطلاعات و حراست، نشست صمیمانه ای با حضور کارکنان واحدIT و حراست با مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان برگزارشد.

در این دیدار صمیمانه مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیرکاشان ضمن خوش آمد گویی و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: ما باید همچون امام شهیدان عزت، آزادگی و اقتدار حسینی را سرمشق و الگوی زندگی خود قرار دهیم. 

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به روز بزرگداشت خوارزمی و روز فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: فناوری اطلاعات بخش کلیدی هرسازمانی است و از زمانی که بخش IT پایه گذاری و وارد سازمانها شد دسترسی به کلیه اطلاعات فقط از طریق واحدIT امکان پذیر شده است بنابراین از کارکنان این بخش انتظار می رود در بحث رازداری و حفظ و حراست اطلاعات و اسناد سازمان همچنان مراقبت بیشتری داشته باشند و از افشای اطلاعات پرهیز نمایند. مهندس حیدری مدیر عامل شرکت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف مهم حراست و انتظامات مطالبی بیان داشت و افزود: حراست سازمان وظیفه و مسئولیتش در قبال سازمان بسیار سنگین است چون حفظ، حراست و نگهبانی کل سازمان توسط این واحد انجام می شود. بنابراین مسئولیت خطیری بر عهده همکاران واحد حراست و انتظامات می باشد و امیدواریم همچنان به نحو شایسته به وظایفشان عمل نمایند. ایشان در پایان از همکاران واحد IT وحراست شرکت بابت حضور در این نشست صمیمانه تشکر و قدردانی نمود و برای آنان از درگاه الهی توفیق روز افزون و سلامتی خواستار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0